SAFE DESIGN

BIZTONSÁGOS MEGOLDÁSOK munkahelyek, kereskedelmi ingatlanok, vendéglátóipari , oktatási és más közintézményi terek és otthonok számára A COVID19 UTÁN



A SAFE DESIGN program

Egy új korszak következik a munkavégzés kultúrájában ugyanúgy mint minden más társas érintkezést igénylő területén életünknek! Ez komoly kihívás minden szereplő számára legyen az cégvezető, tanácsadó, munkavállaló, vagy a Home Office téren osztozó családtag!

Ebben a helyzetben is az értékteremtő design alapú problémamegoldás (designthinking) értékrendje alapján szeretnénk partnereinket támogatni. Ezért létrehoztunk egy olyan programcsomagot, mely átgondolt és egymásra épülő modulokból áll, ...és az egyes társszakmák képviselőit is bevonja a szervezeten belül, vagy biztosítja a felkészült külső támogatás bevonását.

A program Kulcsa:

A program kulcsa, hogy az egyes modulok szinkronizált működését a program menedzser irányítja, így mind a tervezésnél, mind pedig a kivitelezésnél ügyel a szükséges erőforrások, üzleti lépések és határidők betartására.

5+1 egymásra épülő modul

1.) Audit:


A tárgyi és szervezeti környezet auditálása.
2.) Kultúra:


Új protokolok kidolgozása: Erőforrás tervezés és változásmenedzsment program a HR számára
3.) Space planning:


tér újratervezés és ingatlanszakmai tervezés tanácsadás, projekt előkészítés
4.) Termékek


és minősített tárgyi megoldások beszerzésének, költöztetésének biztosítása
5.) Támogató


és fenntartó szolgáltatások bevezetése, kalibrálása.

+1:
WELL minősítés:




Példaértékű employer branding program keretében
WELLv2 minősítés megszerzésének támogatása.
A WELL Task Force már dolgozik azon,
hogy a COVID19 helyzetre adható
legjobb megoldásokat a minősítésbe integrálja.



Programunk műszaki tartalmát folyamatosan frissítjük, és a jövőben megjelenő megoldásokat technológiákat haladéktalanul teszteljük, majd megosztjuk partnereinkkel.

Jelen oldalunkon folyamatosan tájékoztatjuk partnereinket az egyes modulok részleteiről, de már ebben a fázisban is szeretnénk hangsúlyozni, hogy megoldási javaslataink kizárólag alapos felmérés és és végig követett projektfelügyelet mellett hozhat mérhető sikert.

Programunkban a modulokban érintett társ szakmák szereplőivel is szeretnénk a lehető leghatásosabb együttműködést kialakítani, hogy a bevezetés sebességét ezzel is növelhessük!
Várjuk megtisztelő jelentkezésüket!

UVD Fertőtlenítő robot

A leghatékonyabb fertőtlenítés UV-C fénnyel!

AZ EUROPA DESIGN SZÉKHÁZÁBA MÁR MEGÉRKEZETT!

Klinikailag bizonyított fertőtlenítő hatás UVC fénnyel

Elpusztítja az összes ismert vírust, baktériumot, és minden egyéb kórokozót (köztük a Covid-19, SARS, MERS vírusokat is). Az UV-C fény használatával klinikailag bizonyítottan és hatékonyan fertőtlenít bármilyen felületet fertőtlenítőszer használata nélkül, így megakadályozva a kórokozók veszélyes elszaporodását.

Gyors és hatékony UV fény alapú fertőtlenítés

Az UVD Robots ApS által gyártott UV-C fertőtlenítő robot rövid betanítás után emberi beavatkozás nélkül, magától bejárja és fertőtleníti a megadott területet, ezzel kiküszöböli a fertőtlenítés közbeni emberi megfertőződés veszélyét.

​ ​

Legújabb generációs autonóm fertőtlenítő robot

Az UVC fertőtlenítő robot teljesen önjáró, szenzorai segítségével magától érzékel és kikerül bármilyen útjába kerülő akadályt, így emberi beavatkozás nélkül képes bármilyen helyiséget magától fertőtleníteni a beépített UV-C lámpák segítségével.

​ ​

Nagy területek fertőtlenítése UV technológiával

Az UVD UV fertőtlenítő robot több órás önálló működésre képes. Működés közben sebességét a fertőtlenítés igényének megfelelően változtatja. 10 másodperc alatt megtesz 1 méter távolságot, így több mint ezer négyzetméter automata fertőtlenítésére képes egy feltöltéssel.

Szeretne ajanlatot kérni?


Megismertem és elfogadom az Adatkezelési szabályzatot

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Az UVC fény az egészségre káros lehet, amennyiben az UVC fénybesugárzás az egészségügyi határértéket meghaladja, ami 30 J/M2 - 8 órás napi érték. Az UVC fény csak a bőrrel és szemmel történő közvetlen érintkezés esetén tud egészségre káros hatást kifejteni, az UVC fény sem falakon, sem üvegfalon, sem a ruházaton áthatolni nem képes, illetve a levegőáramlással sem tud távozni egy helyiségből. Az UVC fényforrás kikapcsolásával az UVC behatás megszűnik és semmilyen káros anyag nem marad sem a levegőben, sem a helyiségben a fertőtlenítés után. Más fertőtlenítési megoldásokkal szemben így nincs semmilyen egészségügyi várakozási idő, a fertőtlenítés után a helyiség azonnal használatba vehető.
A fentiek miatt jelenleg az UVC fénnyel történő fertőtlenítés a legbiztonságosabb, és legkörnyezetbarátabb megoldás, hiszen sem mérges gázt, sem vegyszert nem használ a fertőtlenítés során. Ezen tulajdonsága miatt akár napközben is képes olyan helyiségeket fertőtleníteni, ahol ember nem tartózkodik, akár úgy, hogy egy másik helyiségben mellette tartózkodnak. Ez egy demonstráció keretében igazolható UVC fénymérő készülék segítségével.
A fertőtlenítés ideje alatt egészségügyi okokból nem szabad embernek tartózkodnia a fertőtlenítendő területen. A robot önjáró működése garantálja, hogy emberi jelenlét nélkül is ki tudja fertőtleníteni a megadott helyiségeket, területet. Az UVC lámpák kizárólag fertőtlenítés közben működnek, azokat máskor bekapcsolni nem is lehet. A robot egy gyors betanítás után feltérképezi és megjegyzi a fertőtlenítendő területeket. pl. irodaépület szintek, szakaszok, helyiségek. A betanítás után akár a takarítószemélyzet is be tudja indítani (védőruha nélkül) a fertőtlenítést, miután meggyőződött arról, hogy a fertőtlenítendő területen ember nem tartózkodik, mindenki elhagyta a fertőtlenítendő területet.
A robot további biztonsági funkciókkal van ellátva a véletlen balesetek elkerülése érdekében. A robot egy táblagépet is tartalmaz, amely segítségével a robotot vezérelni lehet, és a fertőtlenítést kizárólag ezen keresztül lehet az előre beprogramozott területen elindítani. A táblagépet a hozzáadott tapadókoronggal a terület bejárati ajtajára kell helyezni, a táblagép érzékeli az ajtó megmozdítását, kinyitását, és azonnal leállítja fertőtlenítést, ha ez megtörténik. A roboton található továbbá egy vészleállító gomb is, amellyel a fertőtlenítés azonnal leállítható.
Az ózonos fertőtlenítéssel szemben nincs szükség egészségügyi várakozási időre, a helyiség a fertőtlenítés után azonnal használatba vehető, akár nehezen szellőztethető irodákban is alkalmazható. Ráadásul nem kell félni a mérgező gáz kiszivárgásától, a szellőző rendszeren keresztüli eljutásához más helyiségekbe. Az ózonos fertőtlenítés esetén, mivel az ózon erős oxidálószer, a helyiségben található egyéb anyagokkal, vegyszerekkel stb. is reakcióba léphet, amely során egészségre káros molekulák, gyökök, részecskék keletkezhetnek és maradhatnak a levegőben a tudtunk nélkül. Az ózon úgynevezett oxidatív stresszt okoz minden élőlénynek, legyen az ember, állat vagy növény. A tartósan fennálló magas ózonkoncentráció tüdőt irritálva gyulladást és szöveti sérülést okoz, asztmával, allergiával és hörghuruttal járhat, valamint az immunrendszer gyengülését okozhatja. Az ózonos fertőtlenítés ablaktalan, vagy nem nyitható ablakkal ellátott helyiségben nem javasolt.
Az UVC fénnyel történő fertőtlenítés során nem kell félni visszamaradó egészségkárosító anyagoktól, gyököktől, a növények pusztulásától. Ezzel ellentétben az ózon a növényekre is káros hatással van, mivel azoknak is oxidatív stresszt okoz, amely során a növény sejtfala is károsodik, a növényeken barna foltok keletkezhetnek, később a levelek és a növény is elhalhat.
Az UVD robot gyorsan fertőtlenít, egy átlagos szoba fertőtlenítése UVD robottal 5-8 perc. Nincs szükség egészségügyi várakozási időre, a helyiség a fertőtlenítés után azonnal használatbavehető, akár nyithatatlan ablakú irodákban is. Az UVD Robot akár munkanap közben is fertőtleníthet, csak be kell zárni a helyiség ajtaját, hogy senki ne lépjen be.
Nem, a fain-coil működése nem befolyásolja az UVD robot működését, mivel az UVC fénnyel történő fertőtlenítés esetén a légmozgás nem probléma, a fény azon áthatol és mérgező gáz sem kerül a szellőzőrendszerbe, mint az ózonos fertőtlenítés esetén. A befúvott külső lévegő pedig általában nem fertőzőtt, mivel a kórokozók nyílt téren pár óra alatt elpusztulnak, a gond a belső térben van, ahol a kórokozók gondtalanul elszaporodhatnak.
Szakaszos lezárással megoldható, UV fényzáró ponyvával, amelyet ideiglenesen fel lehet állítani a helyiség egy részének lezárásához.
Élelmiszer maradhat a fertőtlenítendő helyiségben, az élelmiszer felületét ugyanúgy fertőtleníti, mint bármilyen más felületet, de be nem tud hatolni az élelmiszer rétegeibe.
Az üveg felfogja az UVC fényt, a minibár ajtaját ki kell nyitni a fertőtlenítés alatt.
Igen, minden apró tárgy felületét is ugyanúgy fertőtleníti a robot, mint a nagyobb tárgyakat.

Vírusmentesítő Robotika!

Az UVD önjáró fertőtlenítő robottal minden munkáltató, kereskedő és vendéglátós teljesen steril, vírusoktól és baktériumoktól mentes környezetet teremthet dolgozói, vevői és vendégei számára. Az innovatív eljárás ráadásul emberi erőforrás bevonása nélkül, teljesen automatikus működéssel, költséghatékonyan alkalmas nagy területek gyors és teljes körű fertőtlenítésére.

A dán UVD robot a legkorszerűbb fejlesztések eredménye. Nemcsak forradalmasítja, egyszerűsíti és biztonságossá teszi, hanem akár napi szinten is végrehajtja az automata fertőtlenítést. Bármilyen belső térben – irodákban, áruházakban, gyárakban, szállodákban, oktatási és egyéb közintézményekben - magától járja be az előre beprogramozott területet és az UVC fénnyel, klinikailag bizonyítottan, elpusztítja a vírusok és baktériumok 99,99 százalékát, köztük a SARS, MERS, Covid-19 vírusokat is. A mikroorganizmusoknak ugyanis nem alakult ki természetes védelme az UVC fénnyel szemben, mivel azt a Föld atmoszférája teljesen elnyeli. Az UVC germicid besugárzás hatására szétesik a vírusok és baktériumok DNS struktúrája, ezáltal a mikroorganizmusok elveszítik a replikációs képességüket, inaktiválódnak, és nem képesek többé fertőzni. Az UVC fényt már évek óta sikeresen alkalmazzák többek között kórházi helyiségek, műtők, fogászati rendelők fertőtlenítésére.



Az UVD robot az egyszeri betanítás után megjegyzi a számára kijelölt területet, és másodpercenként 10 cm-es sebességgel haladva, az UVC fényt körbe sugározva minden tárgyat és felületet fertőtlenít. Egy feltöltéssel egyszerre mintegy 1500 négyzetméter tehető 99,99%-ban baktérium és vírusmentessé, de a robot kisebb helyiségeket, egy 50-80 négyzetméteres irodát is fertőtlenít 5-10 perc alatt. Mivel a robotnak emberi jelenlétre nincs szüksége, ezért a legveszélyesebb helyek is fertőtleníthetők és megelőzhető a takarítók megfertőződése. Az ózonos fertőtlenítéssel szemben nincs szükség egészségügyi várakozási időre, a helyiség a fertőtlenítés után azonnal használatba vehető, akár nehezen szellőztethető irodákban is alkalmazható. Ráadásul nem kell félni a mérgező gáz kiszivárgásától, a szellőző rendszeren keresztüli eljutásához más helyiségekbe. Az ózonos fertőtlenítés esetén, mivel az ózon erős oxidálószer, a helyiségben található egyéb anyagokkal, vegyszerekkel stb. is reakcióba léphet, amely során egészségre káros molekulák, gyökök, részecskék keletkezhetnek és maradhatnak a levegőben a tudtunk nélkül.

A jelenlegi COVID-19 járvány alatt fokozottan, de megelőzés céljából az év minden időszakában ajánlott az UVD robot napi használata, amely történhet az éjszakai órákban, nem zavarva a napi munkavégzést, vagy a kereskedelmi, gyártási, szolgáltató tevékenységet, de akár nappal is helyiségről helyiségre haladva.

Ez a takarításban mérföldkövet jelentő fertőtlenítési technológia a betegszabadságok számát és ezáltal a cégek egészségügyi, valamint termeléskimaradási kiadásait is jelentősen csökkenti. Ha egy 300 négyzetméteres terület 5 éven keresztül történő takarítását hasonlítjuk össze, akkor a hagyományos kézi fertőtlenítés körülbelül kilencszer, a kézi UV lámpás fertőtlenítés körülbelül ötször kerül többe. Az UVD robot megvásárolható vagy lízingbe vehető, mindkét esetben megközelítőleg havi 350-500.000 Ft-os ráfordítást jelent. Ha az egy feltöltéssel fertőtleníthető 1500 négyzetméter területből indulunk ki, akkor egy átlag irodai létszámot alapul véve, napi bontásban mintegy 200 Ft/főre jön ki a költség, ami elenyésző ráfordítás a tökéletes steril környezetért cserébe. A jelenlegi világjárvány miatt az irodákba történő visszatéréskor és a kereskedelmi/vendéglátó egységek újra nyitásakor az UVD robot az egyik legfontosabb eszköz lesz az üzemeltetők számára a garantáltan tiszta és fertőzésmentes területek elérése érdekében.

AKIK MÁR AZ UVD ROBOTOT VÁLASZTOTTÁK...

A Semmelweis Egyetem is ezt használja

Magyarországon a Semmelweis Egyetem Orvosi Képalkotó Klinikáján a napokban „állt munkába” egy Dániából beszerzett, automata fertőtlenítő robot. A legkorszerűbb fejlesztések eredményeként létrehozott műszer jelenleg a fertőtlenítés egyik leghatékonyabb eszköze és az első ilyen berendezés Közép-Európában. A robot által használt UVC fény bármilyen eddig beazonosított mikroorganizmust, az összes ismert baktériumot és vírust – köztük a COVID-19 kórokozóját, a SARS-CoV-2 vírust is – másodpercek alatt képes inaktiválni.

OLVASSON ERRŐL TÖBBET ITT!

Fertőtlenítés a Telki Hold idősek otthonában

A koronavírus megjelenése és gyors terjedése arra késztetett mindenkit a világon, hogy óriási hangsúlyt fektessen a fertőtlenítésre. Különösen fontos ez a tényező azokon a helyeken, ahol többen élünk együtt, így a nyugdíjas házakban is.
A Telki Hold idősek otthona az UVD Roboto választotta!

OLVASSON ERRŐL TÖBBET ITT!

AKCIÓTERV részletesen


AUDIT - A tárgyi és szervezeti környezet auditálása.


  • A munkavállalók, team-ek munkába visszatérésének megtervezése, az időbeliségének meghatározása.
  • Kommunikációs terv kidolgozása az alkalmazottak számára.
  • Egészségügyi és biztonsági szabványok bevezetése, takarítási protokoll kialakítása.
  • A légtechnikai rendszerek felülvizsgálata.
  • A liftek kapacitásának felülvizsgálata.
  • Az étkezők, konyhák felülvizsgálata, javaslat kidolgozása a használatukra.

  • A helyes higiéniai gyakorlatok kialakítása, oktatása.
  • Minden munkaállomáson legyen kézfertőtlenítő, illetve az eszközök fertőtlenítésére alkalmas törlőkendő.
  • A home office maximális támogatása minden olyan munkakörben, ahol ez lehetséges.
  • Az egyszerre a munkahelyen tartózkodók csökkentése bejelentkezési ütemterv készítésével, a rugalmas munkaidő támogatásával.
  • A munkahelyi belépési eljárások meghatározása, ideértve a hőmérséklet-ellenőrzést, a kötelező arcmaszkok és kézfertőtlenítők használatát. Ezen eszközök biztosítása.
  • A személyes interakciók minimálisra csökkentése.
  • Az új takarítási protokoll ismertetése, betanítása.
  • A helyes higiéniai gyakorlatok oktatása, promotálása.
  • A folyosók használatának szabályozása, a területen belül a forgalom optimalizálása.
  • Az otthonról történő munkavégzés folyamatos támogatása a megfelelő munkakörülmények kialakításával. Otthoni bútorcsomagok rendelkezésre bocsátása (asztal, ergonómikus munkaszék, tároló, világítás…).
  • Az otthonról dolgozó munkatársak bevonása a közösségbe, otthoni well-being program kidolgozása.
  • A vezetői elkötelezettség kommunikálása a biztonságos iroda megvalósítása és fenntartása tekintetében.
  • Well-being programok kidolgozása és bevezetése.
  • Folyamatos információ nyújtás a bevezetett szabályokról, tanácsadás a felmerült kérdések tekintetében, oktatások bevezetése az újdonságokról.
  • Kommunikációs terv készítése az alkalmazottak számára.
  • Információk megosztása, képzések bevezetése a felmerülő új kérdésekről, irányelvekről.
  • Kétirányú kommunikáció bevezetése, elősegítése.
  • A bizalom és az átláthatóság kultúrájának előmozdítása.
  • Egyértelmű elvárások megfogalmazása a vezetők és a munkavállalók részéről egyaránt.
  • Értesítés a beszállítókról és a partnerekről.
  • Teljes Clean Desk irányelv bevezetése.
  • Az új látogatói irányelv bevezetése.
  • Szigorú ellenőrzés bevezetése a belépési pontokon.
  • Protokoll bevezetése és eszközök biztosítása az egészségügyi ellenőrzésekhez.
  • Minden külső látogató regisztrálása elérhetőségekkel, a belépés és távozás idejével. Digitális nyilvántartási rendszer létrehozása.
  • Esetlegesen a munkaasztalnál történő ital- és ételfogyasztásról irányelv megfogalmazása.
  • Az ételeket, italokat biztosító munkahelyeken a választék csökkentése előre csomagolt termékekre.
  • A takarító személyzet és a takarítás, fertőtlenítés monitorozása.
  • A felmerülő új információk megismerése, kommunikálása és alkalmazása a lehető legrövidebb időn belül.
  • Az egyéni interakciók monitorozása, megértése.
  • Az on-line környezetben nem kivitelezhető tárgyalásokon, megbeszéléseken maszk használatának kötelezővé tétele. Irányelvek bevezetése a tárgyalásokra vonatkozólag.
  • Javasolt saját kulacs használata az italfogyasztáshoz, a konyhai eszközöket csak gumikesztyűben lehet használni.
  • A munkavállalók személyes e-mail címének regisztrálása, a sürgős és elengedhetetlen információk továbbítására. 

Kultúra: Új protokolok kidolgozása: Erőforrás tervezés és változásmenedzsment program a HR számára



space planning: tér újratervezés és ingatlanszakmai tervezés tanácsadás, projekt előkészítés


  • A terek áttervezése. A munkaállomások áthelyezése, elforgatása, ritkítása, úgy hogy legalább 2 méter legyen a munkaszékek középpontja között.
  • A desk-sharing teljes leállítása, vagy szigorú szabályok és fertőtlenítési eljárások mellett történő maximális csökkentése.
  • A munkaállomások felszerelése megfelelő magasságú elválasztó panelekkel három oldalon.
  • Fertőtleníthető anyagból készült tároló létrehozása a munkaállomásokon az elektronikai kiegészítőknek (billentyűzet, egér, headset…) és a személyes tárgyaknak.
  • A légtechnika hatékonyságának növelése, illetve a gyakoribb szellőztetés bevezetése.
  • A felesleges tárgyak eltávolítása, mint például kiegészítők, dekorációk, párnák.
  • Fertőtlenítő állomások telepítése a csomópontokban.
  • A tárgyalók átgondolása, átalakításuk tárolókká vagy izolációs területté.
  • Új professzionális takarítási protokoll tervezése és bevezetése, mely legalább napi kétszeri fertőtlenítő takarítást tartalmaz. A sűrűn használt eszközök például kilincsek, kapcsolók, leolvasók fertőtlenítése az egész nap folyamán szükséges.
  • A légszűrő berendezések modernizálása, a szűrők cseréje, UV fertőtlenítő rendszerek telepítése.
  • A közösségi területek áttervezése, a bútorok cseréje, megfelelő takarítási protokoll bevezetése.
  • Étkezők átrendezése, az ülőhelyek 50%-os csökkentése.
  • Álló tárgyalásra alkalmas területek kiépítése.
  • Crowd control (sűrűség és mozgás)
  • Szabályok létrehozása a liftre váró személyek számára vonatkozólag, matricák telepítése a lift előtt a padlóra a biztonságos távolság betartásához.
  • A liftek padlóján jelzések telepítése a biztonságos távolság betartásához.
  • A megfelelő páratartalom (40-60%) biztosítása.
  • Minden felújítási, javítási és épület ellenőrzési munka elvégzése a munkába való visszatérés előtt.
  • Az épületre vonatkozó irányelvek kommunikációja feliratokkal és padlómatricákkal is.
  • Az érintőképernyők eltávolítása.
  • A gyakran használt, megosztott eszközök (tollak, markerek, távirányítók…) eltávolítása.

  • A hulladékgyűjtők lecserélése érintés nélkül használható, de zárt verziókra.
  • A tűzhető információs táblák lecserélése mágneses, írható üvegtáblákra.
  • A lounge területek bútorainak lecserélése könnyen fertőtleníthető, nem porózus felületű bútorokra, átrendezésük a 2 méteres távolság megtartásának figyelembe vételével.
  • A vendégek számára fenntartott ülőbútorok megszüntetése vagy cseréje könnyen fertőtleníthető polikarbonát székekre.
  • Egyszemélyes terek létrehozása, melyek alkalmasak a telefonos, illetve virtuális megbeszélések lebonyolítására és megfelelően takaríthatóak.
  • A gyakran és sok ember által használt területeken kemény felületű, könnyen fertőtleníthető, mozgatható elválasztó panelek használata.
  • A helyes higiéniai gyakorlatok kialakításához szükséges tárgyi feltételek biztosítása jól felszerelt mellékhelyiségek kialakítása, érintésmentes szappanadagolókkal.
  • A forgószékek és tárgyalószékek lecserélése olyan verzióra melynek kárpitozása lehetővé teszi a fertőtlenítést, vagy antibakteriális és öntisztító szövettel van kárpitozva és kevesebb beállítási lehetőséget kínál.
  • A munkaasztalok cseréje megfelelően tisztítható, fertőtleníthető asztalokra, melyek minél egyszerűbb kialakításúak, kevés illesztékkel vagy olyan anyagból készültek, melyek antimikrobiális anyagból készültek vagy ilyen bevonattal rendelkeznek.
  • Érintés nélkül vezérelhető magasságállítható asztalok, berendezések, eszközök beszerzése.
  • Álló tárgyalásra alkalmas bútorok beszerzése.
  • Az étkezők berendezéseinek lecserélése olyan bútorokra melyek megfelelően tisztíthatóak, fertőtleníthetőek.
  •  

Termék megoldások ajánlása és minősített tárgyi megoldások beszerzésének, költöztetésének biztosítása




tÁMOGATÓ Szolgáltatások és kiegészítő megoldások és fenntartó szolgáltatások bevezetése, kalibrálása.


  • A tárgyalókat használók számának csökkentése, digitális helyfoglaló rendszer telepítése, használatuk után azonnali fertőtlenítő takarítás bevezetése.
  • Ezüstion vagy nanotechnológiás bevonatok használata a gyakran használt felületeken (kilincsek, kapcsolók, kijelzők…).
  • Új technológiák bevezetése, új területek kialakítása a tárgyalások, megbeszélések lebonyolításához.
  • Ajtónyitást segítő berendezések telepítése.
  • Szenzoros fertőtlenítő berendezések beszerelése a belépési pontokon, a garázsokban a lifteknél.
  • Termikus kamerák felszerelése a belépési pontokon.
  • Valós idejű megfigyelő rendszerek felszerelése, mely vizsgálja, hogy hányan tartózkodnak az egyes területeken.
  • Interaktív 3D modell a területről.
  • A területek foglaltságáról valós idejű információ monitorozására és továbbítására alkalmas technikák beszerzése, alkalmazása, a munkavállalók valós idejű tájékoztatása.

ACTIU PROTECTIVE PANEL

VÉDŐMASZKOT AZ ASZTALOKNAK IS!

Ebben a kritikus időszakban is minden munkáltató kötelessége, hogy megóvja dolgozói és ügyfelei egészségét, védje őket az esetleges vírusoktól, fertőzésektől.

Erre kínál praktikus és esztétikus, és nem utolsósorban könnyen tisztítható megoldást az ACTIU Protective Panel azok számára akik kénytelenek hagyományos munkakörnyezetükben dolgozni és más emberekkel érintkezni. A metakrilátból készült könnyű panelek védelmet nyújtanak, ugyanakkor átlátszóak, így nem akadályozzák sem a vizuális, sem a verbális kommunikációt.

Az alsó kis ablaknyílás elég nagy ahhoz, hogy kiadható legyen papír, irat, kisebb termék vagy pénz. A védőpanelek nagyon könnyen fel- és leszerelhetők, használat után áttörölhetők egy ablakmosó folyadékkal vagy antisztatikus tisztítószerrel ellátott pamut tisztítóruhával. Az átlátszó „védőmaszkok” az asztalok minden típusán - íróasztalon, tárgyalóasztalon, bárasztalon stb. használhatók, és nemcsak irodákban, hanem kórházakban, gyógyszertárakban, bankokban, üzletekben, pékségekben is, minden olyan helyen, ahol a dolgozók ügyfelekkel vagy páciensekkel találkoznak, és mindkét félnek elsőrendű fontosságú a biztonságos kommunikáció.

Szeretne ajanlatot kérni?


Megismertem és elfogadom az Adatkezelési szabályzatot

EZT IS NÉZZE MEG!

DV300-Screen - a mindig biztonságos munkakörnyezetért.

A DVO védőpanel sorozata lehetővé teszi azon üzemeltetők védelmét, akik munkájukból adódóan közvetlen kapcsolatban vannak az emberekkel.
A DVO Screen sorozat termékei plexiüvegből készültek, átlátszóak, könnyen elhelyezhetők a recepción, valamint íróasztalokon egyaránt.
A képernyők 100% -ban újrahasznosíthatók és könnyen tisztíthatók.

WILKHAHN QUICKSHIP PROGRAM


Wilkhahn quick ship program – 14 nap alatt az otthonában!

Ebben a nehéz időszakban nagyon fontos szemponttá vált a rövid átfutási idő a termékek kiszállítását illetően otthonunkba. A Wilkhahn egy expressz kézbesítési – QUICKSHIP csomaggal rukkolt elő, azaz nem több, mint 14 nap alatt az otthonába szállítjuk ezeket a székeket!

A csomag tartalma – most 25% kedvezménnyel:



Meghatározott felszereltséggel, részletek az árajánlatban. Az akció szeptember 1-ig érvényes!

Szeretne ajanlatot kérni?


Megismertem és elfogadom az Adatkezelési szabályzatot

KIEMELT AJÁNLAT PARTNEREINK RÉSZÉRE


„Csak az irodánk mérete változott, a kényelem nem!”

Partnereink eddig minden lehetségest megtettek irodai környezetükben munkavállalóinak ergonómia kényelméért és hatékonyságuk növeléséért. Miért is nem lehetne ezt a jó gyakorlatot folytatni!

Önök biztosítják a munkatárs számára a magas ergonómiájú munkaszéket – meglévő volumenkedvezményük mellett-, mi pedig egyenként, díjmentesen házhoz szállítjuk és érintésmentesen átadjuk.

Szeretne ajanlatot kérni?


Megismertem és elfogadom az Adatkezelési szabályzatot
https://www.facebook.com/welliroda/
https://www.instagram.com/welliroda/
https://www.linkedin.com/company/18708814/
https://id.pinterest.com/welliroda/
https://www.youtube.com/channel/UCtaLA0oS3SxYT6TlaxCbfcA?view_as=subscriber
EUROPA DESIGN

CÍM
H-1025, BUDAPEST, TÖRÖKVÉSZ ÚT 71-73.

EMAIL
EUROPADESIGN@EUROPADESIGN.HU

TELEFON
+ (36) (30) 948-0173
+ (36) (1) 274 0001

Well Iroda
Díjaink

TOVÁBBI TÁMOGATÁSÉRT KERESS MINKET BÁTRAN, SZÍVESEN MEGOSZTJUK TAPASZTALATAINKAT,
HOGYAN VEZETTÜK BE ELSŐKÉNT A WELL MINŐSÍTÉST MAGYARORSZÁGON.