Az 1955-ben alapított Andreu World fejlődése során végig meggyőződésesen hitt abban, hogy hozzáállásuk, a részletek iránti tiszteletük és a jó designban való jártasságuk határozza meg, hogy kik ők és kik lesznek cégként.
A márka központjában a fa áll, mert szerintük nincs még egy olyan anyag, ami ennyire meleg és nemes lenne. Kis faipari műhelyként indultak, így nem meglepő, hogy a famegmunkálásra egyfajta filozófiaként tekintenek, amit a többi termékükre is alkalmaznak.
Sikerüknek tartják, hogy mindig képesek hűek maradni a céges filozófiájukhoz, úgy hogy közben rugalmasak maradnak és maximálisan előtérbe helyezik a fogyasztói elvárásokat, változásokat. Emellett mindig tiszteletben tartják a szaktudást, melyet a legújabb technikai innovációkkal párosítanak. A részletekben is jelenlévő magas minőség elsőrendű számukra.
Az Andreu Worldnek sikerült úgy globális design márkává válnia, hogy nem veszítette el szellemiségét. Központi bemutatótermük Valencia mellett (Spanyolország) mintegy 1000 négyzetméteren várja a látogatókat. Kereskedelmük 60 százalékát teszi ki öt kontinensre kiterjedt exportjuk, olyan egyértelmű célállomások mellett mint az USA vagy Japán, partnereik vannak például Új-Zélandon és az Egyesült Arab Emirátusokban is. Amerikai központjuk Chicago, kiállítótermük az emblematikus Merchandise Mart épületben található.
Termékeik a mindennapi elegancia és intelligencia jegyében születnek és széles palettán mozognak. Megtlálhatóak köztük irodai székek, exklúzív iroda berendezések, kültéri, lounge és lobby bútorok, de kanapék, fotelek és étkező bútorok is.