HU EN

Herman Miller tanácsok optimális irodaberendezéshez 1. rész

Cikksorozatunkban a világ második legnagyobb irodabútor-gyártó cége, a Herman Miller 25 éves szakmai tapasztalatát foglaljuk össze, referenciákon keresztül bemutatva a megoldási javaslatokat a hatékonyságot növelő irodai kialakításokra.


1., Hogyan növeljük a munkahelyi hatékonyságot? 

Ha az irodai környezet kialakítása a munkavégzés jellegéről és az emberi erőforrásokról végzett kutatásokon alapul, az jelentős szerepet játszik a szervezet növekedésében.
 
Hogyan járul hozzá a munkahelyi környezet a munkavállalók hatékonyságához?
 
Leesman Index a munkahelyek eredményességéért
A kutatásban egy független, globális benchmarking szolgáltatóval működtünk együtt, amely több ezer szervezet munkahelyi hatékonyságának adatait gyűjti össze és elemzi. 
 
Munkavállalók megkérdezése
Minden munkahelyi átalakítás előtt és után megkérdeztük az ott dolgozókat, hogy mennyiben szolgálja a munkahelyük a tevékenységüket és mennyiben felel meg a várakozásaiknak.




Az átalakítás után a megkérdezettek 25% állította, hogy az áttervezett munkahely növelte a munka hatékonyságát.
A válaszadók 28% szerint pedig nőtt a munkahely közösségformáló ereje.

Az eredmények szerint azok a munkatársak, akik az előzetes kutatásoknak megfelelően kialakított munkahelyeken dolgoznak sokkal kreatívabbak, könnyebben kommunikálnak, valamint munkavégzésük hatékonysága is megnőtt. Azoknak a szervezeteknek, amelyek felhasználják a kutatási adatokat a munkahelyek kialakításnál, eredményesebbek az ingatlanhasznosításban, és minden tevékenységben hatékonyabbak a munkaerő megtartástól az innovációig. A munkahelyek kihasználtságának mérése és a munkatársak jó közérzete növeli a hatékonyságot és a változó piaci körülményekhez történő alkalmazkodást.



 


2., Adj teret az ötleteknek!

Hogyan járul hozzá a munkahelyek megtervezése az innovációhoz?

Ha a fellendülőben lévő innovációs piacon működik a szervezete, akkor le kell bontania az emberek és az ötletek közötti akadályokat. Sok szervezetnél a rosszul felszerelt konferenciatermek, a magas válaszfalakkal határolt munkaállomások és a kommunikációt, a munkafolyamatokat gátló alaprajzok okozzák az információk nem megfelelő áramlását. Az interakciót ösztönző munkahelyek megkönnyítik az emberek számára az ötletek megosztását.
 


 

3., Hogyan válj a hatékonyság szakértőjévé?

Legyen szó akár egy emeletnyi irodáról, akár egy kiterjedt ingatlan portfólióról, a hatékonyság nem a tér nagyságától függ, hanem attól, hogyan segíti a tér a zökkenőmentes munkavégzést. Azt gondolnánk, hogy ingatlanfejlesztési szempontból nem lehetséges, hogy a hatékony munkahely az emberek számára is megfelelő legyen. Nekünk meggyőződésünk, hogy mindkettő lehetséges, főleg ha a dedikált munkahelyekre jutó négyzetméter arányát hasonlítjuk össze azoknak a tereknek a nagyságával, ahol az emberek kapcsolatokat teremthetnek. 
A világ legjobb Fortune 100 vállalat munkavállalói között végzett felmérés szerint, az irodaátalakítás előtt a megkérdezettek 8% mondta, hogy szabadon választhat magának munkahelyet, míg az átalakítás után 94% nyilatkozta ugyanezt.
 

 
 
Fel az oldal tetejére 


LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA!

Minden munkanap, 9-17 óra között díjmentes tanácsadással várjuk hívását!
T: +36 1 274-0001.

Írjon nekünk ›
https://www.irodakereso.info/ http://irodahazakejszakaja.hu/ http://spaceplan.hu/ http://designoffice.hu/ http://lakberendezok.hu/ https://www.welliroda.hu/
Adatkezelési tájékoztató | Imresszum, kapcsolat